Co-schap/vakantie Suriname - Reisverslagen van - WaarBenJij.nu Co-schap/vakantie Suriname - Reisverslagen van - WaarBenJij.nu

Co-schap/vakantie Suriname

Hoi allemaal,

Vrijdag 1 oktober vertrek ik eindelijk naar Suriname. Ik ga 7 weken op de spoedeisende hulp in Paramaribo werken en daarna nog 2 weken vakantie vieren in de stad en de binnenlanden. Mijn koffer staat klaar, alles is geregeld en ik heb er ontzettend veel zin in! Ik ben van plan om op deze site af en toe wat van mij te laten horen en wat foto's te laten zien.
4 December ben ik weer terug in het land.

Liefs,
Anne

Recente Reisverslagen:

03 December 2010

Vakantie!

18 November 2010

Parbo Night, vrije dag, laatste diensten

07 November 2010

Uitgaan, tv, topdrukte

27 Oktober 2010

Bigipan, Nickerie: Kaaimannen!

23 Oktober 2010

Het weer, Gordon en spoedeisende perikelen.

Actief sinds 30 Sept. 2010
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 8957

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2010 - 04 December 2010

Co-schap/vakantie Suriname

Landen bezocht: