Aangekomen - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van annelieuwma - WaarBenJij.nu Aangekomen - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van annelieuwma - WaarBenJij.nu

Aangekomen

Door: annelieuwma

Blijf op de hoogte en volg

02 Oktober 2010 | Suriname, Paramaribo

Na een goede vlucht en een mooie taxirit van een uur ben ik gistermiddag aangekomen bij het wooncomplex. De ontvangst was er goed en dankzij de kennismaking met mijn nieuwe huisgenoten ook gelijk gezellig. Over mijn kamer heb ik niets te klagen en het zwembad is heerlijk verfrissend (temp is ongeveer 31 graden).
Het is heel bijzonder om in een tropisch land te zijn, ver van Nederland, waar alle communicatie in het Nederlands is (de borden langs de weg, de radio en natuurlijk ook de taal van de mensen).
Vandaag hebben Joline en ik een stuk rondgefietst (was even wennen, want ze rijden hier links) om de omgeving te verkennen. Alles wat we nodig hebben is goed aan te fietsen, alleen het ziekenhuis is wel ruim een half uur.

Dit was het voor nu, als het internet het aan kan volgt er later meer.

XXX
Anne

  • 02 Oktober 2010 - 19:59

    Allerliefste Tante:

    Lieve nicht, Ik wist van niets totdat ik tante Jo aan de lijn had. Heel veel geluk en succes, ik zal regelmatig op je site kijken. Dikke kus en knuffels uit Spijkenisse

  • 02 Oktober 2010 - 20:58

    Tom:

    Heeeeeeeeey!

    Goed om te lezen dat je veilig aangekomen bent. En nog belangrijker: je hebt een zwembad... relaxed!

    X

  • 03 Oktober 2010 - 07:44

    Ellen:

    Hee Anne!

    Fijn dat jullie goed aangekomen zijn :). Geniet lekker van de warmte en veel succes morgen!!

    xxx
    Ellen

  • 03 Oktober 2010 - 08:38

    Marieke:

    Hey Anne!!

    Klinkt goed allemaal! Wel balen dat jullie een half uur moeten fietsen (maar ja, heb je toch nog wat beweging ;-))!!
    Lijkt me idd ook heel bijzonder dat alles wel in het Nederlands is.

    Heel veel succes morgen op jullie eerste dag (ook voor Joline)!!

    Kus, Mariek

  • 03 Oktober 2010 - 10:01

    Broeje:

    Klinkt goed allemaal!

    Ik ben morgenavond laat terug in Nederland, zullen we dinsdag dan even kijken hoe skype werkt? Kan ik gelijk die achterlijke gladiool uit Santa Clara bijpraten over alles wat hier in Europa heeft plaatsgevonden..

    X

  • 03 Oktober 2010 - 10:49

    Evelyne:

    He Anne, klinkt goed!!! Ik ben nu al jaloers :)
    Heel veel plezier en doe de groetjes aan Joline!

    Kus eef

  • 04 Oktober 2010 - 06:22

    Soebhas:

    Héé zuster Anne, leuk dat we je kunnen volgen in het verre suriname, we missen je wel. blijf je blog vullen en heb je je mail al kunnen vertalen? xx

    Bas

  • 04 Oktober 2010 - 06:42

    Judith :

    annieeeee!!

    fijn dat je veilig bent aangekomen..
    en leuk dat we je een beetje kunnen volgen vanuit nederland.
    jammer dat je vlucht niet 6 weken vertraging had haha :P;)
    helaas kunnen we ons al niet meer houden aan die 27 punten, want we hebben zaterdag 2-2 gespeeld:S

    annn heel veel plezier!!!

    kus judith

  • 04 Oktober 2010 - 08:14

    Louise:

    He Annie,
    gelukkig ben je veilig aangekomen, juud en ik begrepen alleen dat je vlucht 6 weekjes vertraging had :p hihi.
    We hebben je wel gemist zaterdag 2-2,,stond achter de spitsen,leuk he!!
    Neem je dat zonnetje mee terug? Geniet ervan..en we lezen je berichtjes wel weer!!

    Liefs xxx Louise.

  • 04 Oktober 2010 - 16:37

    Femke:

    Hoi Anne,
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Veel plezier!!!!
    xx Fem

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Sept. 2010
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 8960

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2010 - 04 December 2010

Co-schap/vakantie Suriname

Landen bezocht: